Gyakran ismételt kèrdesek
*Frissítve 2024. szeptember 25
NYITVATARTÁS:
NON STOP – Minden nap!
További információkért, illetve ha le szeretnéd ellenőrizni, hogy rendelkezel-e a belépéshez szükséges igazolásokkal, kérünk írj nekünk a support@nr1fitness.hu-ra,illetve személyesen a teremben is tudsz érdeklődni, ahol munkatársaink segíteni fognak
1. Hogyan tudom módosítani, frissíteni, törölni és kezelni a jelenlegi tagságomat?
Az oldal neve CLIENT PORTAL és ez a leggyorsabb lehetőség arra, hogy megtaláld mindazt amire szükséged van ahhoz, hogy a tagságod megfelelően kezelni tudd.
Ha szeretnél belépni a CLIENT PORTAL-ba, akkor kérlek először látogass el a weboldalunkra, a www.nr1fitness.hu/hu-ra, és a jobb felső sarokban kattints a "Client Portal"-ra. Miután rákattintottál be tudsz jelentkezni a regisztrációnál megadott email címeddel és jelszavaddal.
Probléma esetén, kérlek, írj emailt.
*FONTOS*
A Nr1Fitness Vágóhídnál kérünk használd az @nr1fitnesshungary applikációt vagy kattints ide ügyfélfiókod megtekintéséhez.
2.Hogyan vásárolhatom a Nr1 Fitness tagságomat?
Az összes fizetés online bankkártyával történik a www.nr1fitness.hu/hu oldalon. Miután sikeresen befizette az interneten, a személyes kódot elküldjük az e-mail címedre, így azonnal beléphet az edzőterembe.
3.Tudok készpénzzel fizetni?
Minden más bankkártyás, online fizetéshez kötött.
4. Mi a recepció nyitvatartási ideje a teremben?
Recepciónk nyitvatartása minden termünkben változó. Már regisztrált tagként az év mind a 365 napján, 0-24-ben tudsz jönni edzeni (belépéshez használd a személyes kódodat, amit a www.nr1fitness.hu-n végzett regisztráció után kaptál meg). Bármilyen, az ügyfélszolgálatot igénylő kérdésed van, kérlek írj emailt a support@nr1fitness.hu-ra, amilyen gyorsan csak tudunk válaszolunk.
5.Hogyan tudom megváltoztatni vagy törölni a bankkártya adataimat ha új kártyát szeretnék regisztrálni a tagsági előfizetéshez?
Lép be a CLIENT PORTAL-ba, kérlek válaszd a → Profilom menüpontot, majd a → Fizetési beállításokat, majd kattints az→ Új fizetési mód hozzáadása gombra.
A jelenlegi kártyádat csak azután tudod törölni miután házzadtad az új kártyát. Jelenlegi kártyád törlése az új kártya hozzáadása nélkül nem lehetséges.
Client Portal: https://nr1fitnessbudapest.perfectgym.pl/ClientPortal2/#/Login
*FONTOS*
A Nr1Fitness Vágóhídnál kérünk használdaz @nr1fitnesshungary applikációt vagy kattints ide ügyfélfiókod megtekintéséhez.
6.Nincsen saját bankkártyám. Használhatom másvalaki kártyáját a regisztrációhoz?
Igen, használhatsz másik bankkártyát a regisztrációhoz, de arra figyelj, hogy a személyes adatok bekérésénél a saját adataidat írd majd be.
7. Van lehetőség ingyenes próba alkalomra az Nr1Fitness-ben?
Sajnos nincs ingyenes első alkalom, de a weboldalunkon, a www.nr1fitness.hu/hu -n tudsz vásárolni napijegyet vagy más tagságot. Szeretettel várunk edzeni!
8. Elfogadja az AYCM-et, a Sport Kartyát vagy a SZÉP kártyát?
Nem fogadunk el AYCM-et, Sport Kartyát vagy SZÉP kártyát.
9. Minden terembe érvényes a belépő kódom?
Természetesen, 1 tagsággal az összes termünket használhatod.
Az elérhető tornaterem helyek teljes áttekintéséhez kérjük, olvassa el ezt azoldalt:
https://www.nr1fitness.hu/hu/helyszinek/
Az Nr1 Fitness termek közül az Oktogonon, Kálvinon, Rákóczin és Óbudán edzhetsz egyazon kóddal, amennyiben a bérletet a felsorolt termek bármelyikéhez vásároltad. Teljes körképhez a termek helyszínéről kérünk látogass el erre az oldalra: https://www.nr1fitness.hu/en/locations/
*A kód nem tartalmazza a Vágóhíd terembe való bejárást*
*FONTOS*
Az újonnan nyílt Vágóhíd termet csak az Nr1Fitness Vágóhíd tagjai használhatják. A Vágóhíd tagoknak csak 1 teremhez van bejárásuk (Vágóhíd). Ugyanakkor az Oktogon, Rákóczi, Kálvin és Óbuda tagok bérlete nem érvényes a Vágóhíd terembe. A Vágóhíd terem más beléptető rendszerrel működik, ami jelenleg nem támogatott többi termünk által.
10. Hogyan tudok időpontot foglalni személyi edzésre?
Attól függően, hogy melyik teremben szeretnél edzeni, csak küldj egy e-mailt az alábbi címek egyikére, és személyi edzőnk felveszi veled a kapcsolatot.
pt@nr1fitness.hu (Oktogon)
ptkalvin@nr1fitness.hu (Kalvin)
rakoczi@nr1fitness.hu (Rakoczi)
obuda@nr1fitness.hu (Óbuda)
vagohid@nr1fitness.hu (Vágóhíd)
További információ a személyes edzésről látogasson el a következő oldalra: https://www.nr1fitness.hu/hu/PTtraining/
11. Hogy tudom törölni a tagságom?
A tagság megszüntetéséhez kérjük, jelentkezzen be ügyfélportáljára a következő link segítségével:
Amikor bejelentkezett felhasználónevével és jelszavával az ügyfélportálon kérjük, válassza a - » A szerződés részletei menüpontot a felső menüben, válassza ki a szerződés típusát, majd innen kattintson a -» A szerződés megszüntetés gombra.
*FONTOS*
A Nr1Fitness Vágóhídnál kérünk használd az @nr1fitnesshungary applikációt vagy kattints ide ügyfélfiókod megtekintéséhez.
De ha valamilyen okból továbbra sem sikerül visszavonnia tagságát, akkor kérjük, tegye a következőt:
Attól függően, hogy melyik az elsődlegesen választott termed, küldj egy e-mailt az alábbi címek egyikére:
support@nr1fitness.hu – (Oktogon)
kalvin@nr1fitness.hu – (Kalvin)
rakoczi@nr1fitness.hu – (Rakoczi)
obuda@nr1fitness.hu (Óbuda)
vagohid@nr1fitness.hu (Vágóhíd)
Kérjük ne feledkezz meg a 30 napos lemondási időről, melyet az ÁSZF-ben foglaltak szerint a tagság megvásárlásakor elfogadtál.
Bármely más, tagsággal kapcsolatos kérdést is a fenti e-mail címekre küldhetsz el, termedtől függően. A gyorsabb válaszadási idő érdekében közvetlenül az általad választott terem címére küldd üzeneted.
12. Tudok ingyen edzeni, hogyha igénybe veszek személyi edzot?
A személyi edzővel történő edzéshez is rendelkezned kell a havi tagsággal, vagy napi jeggyel.
13.Van nálatok uszoda/szauna?
Uszoda és szauna nálunk nincs, éppen azért, hogy árainkat a minimumon tudjuk tartani számotokra.
14.Lehet nálatok törölközőt, papucsot, lakatot bérelni?
Erre sajnos nincs lehetőség, mivel személyzet nem mindig tartózkodik a teremben, automatikus edzés-rendszerben működünk, így ezt saját magaddal kell hoznod.
15. Vannak az öltözőkben zuhanyzók?
Igen, természetesen, ez a higiéniához elengedhetetlen. A zuhanyzási lehetőség minden termünkben biztosított. Szappant és sampont hozz magaddal!
16. Kell hoznom saját lakatot?
Igen, saját lakatra lesz szükséged, ha be szeretnéd zárni a szekrényed. Ahogy az ÁSZF is tartalmazza, nem tudunk felelősséget vállalni a személyes tárgyakért, értékekért.
17. Hasznàlhatja a kòdomat màs ismerősöm is? Nem, a kòd másokkal valò megosztàsa szigorùan TILOS. A belèpőkòd személyre szabott ès csak te hasznàlhatod. Naponta többször ellenőrizzük renszerünkben, hogy egy kòd hànyszor volt hasznàlva, többszöri hasznàlat esetèn pedig a kamera rendszerrel visszanèzzük, ki hasznàlta. A kòd tovàbbadàsa màsnak 60.000 Ft-os bìrsàggal ès a teremből valò mindenkori kitiltàssal jàr.
Kérünk, vedd figyelembe, hogy ahogy többi termünknél, a Vágóhíd esetében is illegális egy másik személyt a QR kóddal vagy az arcleolvasó segítségével beengedni a terembe.
Az ilyen cselekmények kizárást, valamint pénzbírságot vonnak maguk után úgy a bérletüket helytelenül alkalmazó, mint az érvényes tagság nélkül a terembe bejutó személyek számára.
18.Van a teremben talált tárgyak osztálya?
A recepció korlátozott és változó nyitvatartása miatt nincs talált tárgyak osztálya. Ha a szekrényben hagyott -és emiatt eltávolításra került - értékeiteket keresitek, ha elveszettétek az értékeket, ha elvesztettétek a kulcsot a lakatotokhoz, akkor kérlek kérjetek segítséget a recepción vagy írjatok emailt a support@nr1fitness.hu-ra. Természetesen megpróbálunk minden esetben segíteni!
19. Melyek a terem öltözködési és higiéniai szabályai?
Minden tagunkkal szemben elvárás a tiszta edző ruha, és benti, terem cipő az edzések alatt. Utcai cipőben történő edzés szigorúan TILOS. Kérjük, tartsd szem előtt a tényt, hogy a nem megfelelő higiénia/testszag, mely zavarhatja a többi vendéget, a teremből való kizárást vonhatja maga után.
20. Vannak csoportos órák is?
Igen, a Nr1Fitness Óbuda teremben számos csoportos óratípus közül választhatsz, úgy ,mint Gerincjóga, Alakformáló, Zumba órák és még sok más .
További részletekért a csoportos órákról kattints ide
21. Hozhatok saját személyi edzőt, hogy az Nr1 Fitnessben legyenek a személyi edzések?
Nem. Személyi edzést csak és kizárólag az Nr1 Fitness-el együttműködési szerződést kötött edzők tarthatnak termeinkben. Ha többet szeretnél megtudni a személyi edzésről, akkor kattints ide